måndag, februari 28

Bästa prestationen

Sitter med datorn i knät innan jag ska vidare på träning. Jag är varken taggad eller hatisk mot det för tillfället. Jag bara.. är. Kanske ska sätta volymen på max och sätta på lite pepp-musik? Ja, så får det bli.

Igår spelade vi bortamatch mot Ö. Jag presterade nog min bästa match för denna säsongen. 90-95% av mina mottagningar satt PRECIS där dom skulle. Jag är VÄLDIGT nöjd! Tråkigt nog så vann vi inte. Det var för många egna misstag från våra spikers, tyvärr. Men vi alla kan inte ha en bra dag! Det är bara att ta nya tag inför den kommande hemmamatchen mot S. Mitt favoritlag näst efter Y. Jag gillar S, rätt mycket. Men det måste nog ha med tränaren att göra. Han är bäst!!

Och för att göra mina läsare lite mindre nervösa så kan jag informera er om att Patrik ringde idag. Helt fantastiskt vad nostalgisk man blir varenda gång. Munnen glappar som aldrig förr och det är så roligt att få berätta vad man har gjort och fått uppleva för roligheter. Han är världens bästa lyssnare, och världens bästa pojkvän/sambo!!

Inga kommentarer: