fredag, februari 4

Lukt.

Godmorgon!

I morse när jag promenerade till tåget så SNÖADE det. Dock var det snöblandat regn, men det räckte mer än väl för att få mig på dåligt humör. Snö. Det är det jag vill bli av med nu allra mest. Jag kan ändå poängtera att jag åtminstone kunde ha mina nya stövlar (gummistövlar) på mig, utan att det skulle se dumt ut. De stövlarna var nog det bästa köpet jag har gjort på väldigt länge. Dom är bekväma, vattentäta till tusen och faktiskt snygga. Jag trivs i dom! Även min nya kappa fick göra lite nytta idag. Den är längre och lite varmare än min höst/vår jacka. Just det.. Jag hade t.o.m mitt nya pannband på mig i morse, istället för min tråkiga (men otroligt varma) mössa. jag gillar mitt pannband, man ser flickig och stilig ut!

Jag har gjort en tabbe idag. Jag velade fram och tillbaka och dessvärre valde jag fel alternativ! Screw me.. Otroligt pinsamt och dumt gjort!

Jag måste berätta, jag var inne på en parfym affär igår. Min nuvarande parfym som jag har idag är slut om bara några få sprut, samt mitt torr schampoo är helt slut. Därför tog jag tillfället i akt att traska in där när jag var på väg hem från jobb. Jag fick lukta på sammanlagt 15-20 parfymer, och utav dom så var där bara en enda som jag har gått och blivit kär i. Ralph Lauren!
Det bästa var att det är samma affär där jag köper mitt torr schampoo. Dessvärre var det slut, så jag hoppas av hela mitt hjärta att dom har fått in det till idag. Jag kan inte leva utan det - Kisby torr schampoo.


Patrik, jag älskar dig!

Inga kommentarer: