torsdag, februari 10

Ge mig mer tid!

Idag är det torsdag och det innebär - EN dag till, sen är det äntligen fredag, dvs heeeelg! Lovely.
jag planerade att ha en "vilohelg". Jag har känt mig som sagt väldigt trött, slö, seg och deppig den senaste tiden så jag tyckte jag skulle unna mig en helg som består av sovmorgon och en massa mys där all stress är försvunnen. Jo men visst var det en bra tanke!

Jag är inte så bra på att ta det lugnt. Jag ska istället lira lite fotboll på fredagen tillsammans med min vän Linda och hennes sambo och deras bekanta, sedan blir det lite mys efteråt med pizza och skitsnack! Förhoppningsvis lite Let's Dance i bakgrunden, jag måste se hur det går för dom! Jag måste erkänna att jag är en aning besviken över Andreas. Jag trodde att han skulle vara betydligt bättre än vad han verkar vara. Men tillbaka till min planer för helgen..
På lördag är det match i Halmstad. Samling kl 10.00 och matchstart kl 13.00. Håll tummarna för oss! På kvällen sedan så är det dags att skaka på rumpan igen. Det kan behövas, den har blivit lite dallrig, det var ju ett tag sedan nu! Min vän CS bjöd mig, VIP. Kommer bli underbart! Jag har längtat efter att få hälla i mig en flaska vin och glömma alla bekymmer (skämt å sido). Stackars CS om fallet blev så. En väldigt pratglad Hon som ska vara överallt och ingenstans, fnissar hela tiden och om vi har otur så kan det bli så pass bra att ögonen kan bli lite vilse. Ingen mer kommentar på det, tack!
Ja, sen kommer söndagen. Då, då ska hon minsann sova.. Det blir sovmorgon för hela slanten! Senare på eftermiddagen så blir det dessutom ännu mer volleyboll men istället tillsammans med FF. Det var ca 3-4 månader sedan jag tränade med dom sist. Åh, vad jag längtar. Det kommer bli så roligt!

Och mellan allt detta så ska jag tvätta, städa och ta mg tid till att hälsa på Lillkillen och hans föräldrar samt Patriks föräldrar. Kanske rentav hälsa på hans farföräldrar, men det får nog vänta till nästa vecka. Jag måste ha lite egentid också känner jag..

Idag känns det bättre än vanligt. Jag hoppas att det håller i sig. Ikväll är det dessutom träning och innan dess så ska jag försöka bli klar med den fantastiska Redovisningen (och en liten hemlighet). Det kommer bli tight!

Wish me good luck!

Inga kommentarer: