torsdag, februari 17

Ändrade planer, tack och lov!

Då var det dags för träning igen.

(tyst)

Nej, jag känner inget speciellt för det. Varken glada eller tråkiga känslor över det. Det bara "är"! Undrar vad det blir för träning ikväll. Jag ska iaf ta ett snack med tränaren ikväll om min vän, SÅ. Det har jag lovat henne!

Jag är fortfarande extremt jäkla irriterad över att mitt torrschampoo inte har kommit än. Jag behöver det. Jag kan inte leva utan det!

Imorgon skulle jag egentligen sova i Malmö hos min vän från gymnasiet men det blev ändrade planer ikväll. Hon hade dessvärre dubbelbokat sig så jag föreslog att vi endast tog en kort fika istället. Det var ju trots allt väldigt längesen vi träffades. Och det blev en lyckad idé! Så imorgon ska jag passa på att arbeta över lite grann så att jag får ihop min flextimmar igen. Så från att gå från en fullspäckad helg så ska jag nu ha en sk vilohelg (det blev ju inte det senast).

Glädjande nyheter har jag också! Jag pratade med min kollega som ansvarar för hantering av lönerna idag och då visar det sig att jag har totalt 5(!!!) semesterdagar att ta ut innan den 31 mars. Strååålande tänkte jag! Då kan jag kanske rentav ha ännu mer ledighet tillsammans med min favvokille när han kommer hem!! Jag blev så otroligt glad :)

Alltså... Det är redan februari och dessutom snart mars månad. Början på detta året har gått SKIT fort. Innan jag vet ordet av så är min man hemma för gott och vårt liv tillsammans kan börja på riktigt! Ni kan inte förstå hur mycket jag älskar honom. Igår hade vi 9 månader <3

Inga kommentarer: