måndag, februari 14

En kanon helg..

... jag var i alla fall kanon full. Det kan fröken Skoug intyga.

Men ack så glad jag är över att jag har henne. Hon fanns där vid min sida trots att jag var (tror jag) dryg, full och svår att hålla koll på. Av det jag minns så var det en rolig kväll. Dock kändes det som att vi ute i ca 20 min, det kan vara mina minnesluckor som kan påverka den orimliga tiden. Nåväl, slutpratat om det. Vi kan i alla fall konstatera att det var "en (för) bra kväll", vi tackar armbandet för det, var nu det tog vägen?!

Söndagen var dock inte lika bra. Usch, aldrig mer Tequila. Jag brukar inte bli så fruktansvärt bakis, men denna gången var något kopiöst. Jag låg i stort sett hela söndagen, fick inte i mig någonting, varken dryck eller något ätbart. Senare fram mot kvällskvisten så bjöd min gamla kombo och hennes pojkvän på en otroligt god kvällsmiddag. Det var nog den godaste måltiden jag har ätit på väldigt länge. Och att jag fick behålla maten, det gjorde det genast ännu bättre! Den lilla powernapen som intogs till filmen var välbehövlig (förlåt mig, M & H).

Idag är det måndag och inte vilken måndag som helst, utan Alla hjärtans dag! Idag har jag saknat Patrik väldigt mycket. Jag hade gjort exakt vad som helst bara för att få tillbringa en kväll och natt tillsammans med honom. Vad som helst! Jag vet om att Alla hjärtans dag inte är en JÄTTE speciell dag och man behöver inte göra sådan stor sak av det hela. Men.. Det väcker känslor! Att bara få en puss av Patrik, det hade varit så underbart, så otroligt fint. Men vet ni vad? Jag fick världens finaste blomsterbud på arbetet idag. Det gjorde min dag! Jag blev så himla glad!!!! :)
- Tack sötaste, underbaraste och finaste du Patrik! Jag skäms över att berätta det, men din Alla hjärtans dag-present är inte ivägskickad eftersom den inte är klar ännu. Jag har jätte dåligt samvete över det, men jag hoppas av hela mitt hjärta att du inte bli allt för besviken.

Ny design på bloggen och nu är det dags för lite Redovisning. Sedan ska jag packa träningsväskan och sen vidare hem till svärföräldrarna. Måste ge dom en Alla hjärtans dag kram!

För varje ögonkast jag skänker till min bukett så tänker jag på Patrik. Jag vill ha han här hemma. Jag saknar honom. Det känns tungt nu! När kommer den efterlängtade nedförsbacken? Jo, om 31 dagar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha så nu är efternamnet ute? Det är så lite så, det är så oerhört sällan som du är full och dryg och skäller på mig ;) Händer aldrig faktiskt...och jag har sagt det. Den där tequilan är förrädisk. Armbandet, erkänn du vill ha det?! It's magic

crownleaf sa...

Fröken är så pass känd i min blogg nu (och överallt annars också) så jag tänkte "jag kanske kan locka hit fler läsare nu?". Fröken Skoug får bli mitt "ämne" i bloggen. Läsarantalet kommer att öka grymt mycket. Armbandet, jag gillar det. Men det vet nog inte rimligheterna och var gränsen går mellan "en bra kväll" och "en FÖR bra kväll". Skällde jag på dig?!

Anonym sa...

Haha, stående inslag ;) En kväll kan aldrig bli FÖR bra, det är mottot med armbandet.

Eh, när jag lyssnade på min telefonsvarare igår där du hade spelat in 10 minuter helt omedvetet så var du ganska arg på mig ja...men det är raderat nu :)