måndag, februari 14

Fick choklad på träningen

Jag har precis kommit hem från dagens träning. Jag må erkänna att träningen var rolig idag, trots att jag inte gav järnet utan bara hängde med i svängarna. Det var skit läskigt att köra hem från träningen idag. Bilen kändes jätte jätte konstig! Jag får väl ta tag i det projektet snart. Den satans bil jäveln..

Jag har fått städa undan i lägenheten sedan lördagens bravader (ja, jag vet att det är måndag. Men soffan höll mig kvar där i söndags). Efter lite städande så körde jag faktiskt iväg och handlade lite - kryss i taket. Jag tänkte överraska svärföräldrarna med lite vaniljhjärtan nu sådär på Alla hjärtans dag. Och det blev poppis! Jag var tvungen att berätta om allt... som jag inte har berättat för dom. Det var ju ett tag sedan jag var där nu. Lika mysigt där varenda gång! Dom sitter och dricker sitt kaffe, jag sitter med mitt vatten och sen är vi igång. Jag pratar och pratar och pratar :) MYSIGT!

Jag kan passa på att skryta om att jag har den nya seasonsAngry Birds, Patrik! Sjukt skoj ;) Hoppas du blir en aning avis! Jag har dessutom laddat hem en appmobilen där man sms:ar och mms:ar gratis (via nätverket). Jag skickar t.o.m gratis till utlandet. "TOPPEN!!" tänkte jag, tills jag kom på att Patrik inte har tillgång till något nätverk via sin mobil där han befinner sig. Suck och typiskt!

Jag var inne på en parfymaffär idag för 4e gången för att se om dom äntligen hade fått in mitt torrschampoo. Men nej, det hade dom minsann inte! Det var slut på lager helt. Så nu tog dom mitt nr och istället ska dom ringa mig när det anländer. Snällt av dom! Jag börjar få smått panik nu när det är slut där hemma.

Det har varit en jobbig kväll idag, känslomässigt. Så fort jag ser på min underbara bukett så blir jag helt gråtfärdig. Fan, vad jag saknar honom! Jag vill bara att han ska komma hem så att jag kan krama ihjäl honom. Jag saknar honom så jädrans mycket...

Inga kommentarer: