måndag, februari 7

38 dagar kvar

Vaknade av mig själv i morse, det var inte alls vad jag förväntade mig. Dock var jag inte pigg utan snarare fruktansvärt trött. Trots denna trötthet så kunde jag heller inte somna om. Frustrerande? Ja, en aning. Jag var så himla trött igår också så att jag orkade inte ta bort sminket så i morse tog det minsann inte lång tid att göra sig i ordning. Bättra på sminket lite grann och bara på med kläderna - KLAR! Snabbt och lätt :) Mindre roligt dock eftersom jag inte kunde somna om i morse. Dåligt planerat av min kropp..

Även om jag nu verkar lite positiv så tro inte att jag känner mig positiv, för det gör jag inte. Snarare tvärtom. Jag känner mig jätte trött, tung i huvudet (kan bero på en parfym som har sprutats över hela kundtjänstrummet) och jag känner mig ständigt törstig. Idag blir det minsann INTE på tal om att arbeta över. tack och lov att jag har en eftermiddag att längta efter. Det är nämligen som så att idag ska jag och fröken Skoug käka något gott och sedan kika på bio - Love & other drugs. Den har varit väldigt av mina andra vänner så jag ser väldigt mycket fram emot denna film :)

Detta är mitt 120:e inlägg!

Inga kommentarer: