tisdag, februari 15

Krängkväll

Nu har jag varit hemma sedan kl 16. Jag har ätit rester sedan söndagens succé middag. Sedan har jag ätit ett halvt paket Ballerina och därefter kom min älskade granne Sara förbi med en flaska vin och en jätte god muffin som hon hade bakat på Alla hjärtans dag. Eftersom jag är på världens kränghumör så åt jag upp den på momangen. Den var gudomlig!

Nu, efter allt krängande så känns det som att min mage håller på att spricka. Sådana kvällar är underbara dom med.

Nu ska jag söka lite jobb och sedan se på Lyxfällan, därefter ska jag hälsa på Sonja & Allan om tiden tillåter. Detta är min enda "lediga" kväll på hela denna veckan så jag får passa på. Imorgon får Lund fint besök. Den omtalade fröken Skoug bjuder på lite skitsnack och erbjöd mig sin soffa. Det tackar jag gudarna för! På torsdag är det Redovisning som gäller och sedan volleyboll träning. På fredag ska jag sova i Malmö hos min vän Sofia från gymnasiet, hon bjuder också på lite skitsnack tillsammans med lite vin. På lördag kommer förmodligen Sara, Dibbe och Fredrik hit. Då ska vi göra staden osäker igen. Och nej, denna gången funderar jag på att vara nykter :) Ni behöver inte oroa er!

Nej nu börjar Lyxfällan..

Inga kommentarer: