torsdag, februari 17

Visit hos fröken Skoug

Sitter nu på jobb. Mina ögonlock är tunga. Men leendet på läpparna går inte att ignorera. Underbar känsla! Känslan i kroppen som säger att allt är bra.

Gårdagens kväll var verkligen jätte trevlig! Trevligt sällskap, jätte god mat, ömmande fötter, soffan var skön att sova i för en gång skull, filmen var bra (efter en del andra film missar), underbar dusch och mjukisklädd all night long, härliga och behövliga samtalsämnen, skratt, vin, stenar under fötterna (inne i lägenheten), ost (chevré och honung - nya favoriten) & kex, datorerna i knät, en stor diskhög, shopping, onödiga cykellås och massa massa mer :) Underbar kväll! Tack snälla du, fröken Skoug!

Nu är det redan torsdag och snart är det helg. Denna veckan har gått riktigt fort må jag säga! Jag klagar absolut inte, dagarna närmar sig med stormsteg. Och ännu närmre Patriks hemfärd. Jag längtar ännu mer efter denna leaven. Mer ledighet, mer tid tillsammans, HAN, han finns där hemma när jag kommer hem från jobb... det där vardagslivet som jag längtar efter. Dagarna på jobb går betydligt lättare och snabbare när jag går med vetenskapen om att han finns där hemma när jag kommer hem. Min sambo! Min kärlek! Mitt allt! Åh, vad jag älskar dig! <3

Tågförseningar idag. Fuck it!

Inga kommentarer: