fredag, februari 11

Pyssla om lägenheten

Fredag. Dagen som man väntat på! Endast en timme till på jobb och om 15 min ska vi hälsa vårt moderbolag hjärtligt välkoman till vår våning. Det bli förhoppningsvis någon god kaka och lite mys mingel. Efter en lång fika så ska jag sedan traska hemåt. Låter väl som en härlig eftermiddag, inte sant?

Jag har bestämt mig för att jag inte ska spela fotboll mm ikväll utan jag ska istället stanna hemma. Lägenheten ska bli ompysslad, tvätten ska tvättas och mina naglar ska få ett smakprov på morgondagens partaj. Vilken färg ska vi köra på tycker ni? Röd är min favorit, men jag fundera på att vidga mina vyer lite :) We will see..

Jag känner mig på bra humör idag. Jag ser fram emot att få komma hem till vår underbara lägenhet, piffa upp den lite grann, dammsuga, damma, musiken på max volym (utan att störa grannarna), slipa lite grann på dans movsen och lite annat smått och gott. kanske t.o.m ett gott glas rött? varför inte..

1 kommentar:

CS sa...

Gör detsamma nu i eftermiddag, får ut och testa dansmovsen inatt också så jag är däker på att de funkar imorrn :)