fredag, februari 4

Den där omtalade vikten.

Jag har under hela mitt liv påstått (och gör fortfarande) att jag är lite mullig. Igårkväll ställde jag mig på vågen och fick fram 54 kg. Nu i morse när jag vägde mig så visar vågen att jag är 5 kg lättare än kvällen innan. Helt galet! Kan det vara sådan skillnad på en natt. Från att gå från ett oönskat kilotal till en vikt som jag faktiskt vill väga. Jag skyller på den där kända mensen. Nu är den helt borta och det är då som jag faktiskt känner mig "bra" i magen. kan det verkligen vara så att mensen gör att man pendlar så fruktansvärt mycket i vikt?

Glädjande nyheter att jag ligger på min önskade vikt i alla fall :)

(Jag gjorde ett test på Facebook där resultatet blev att min normala vikt ska vara 50 kg. Vilken tur att jag ligger 1 kg under det.)

Inga kommentarer: