torsdag, februari 3

Chai Latte a la mig.

Honey i'm ho-o-ome! Jag vill kunna säga det. Men vem ska jag säga det till? Mina fina dammråttor som just nu bor under tv-skänken? Nej, istället möts man av en kaos. Hallen ser ut som en svinstia, sovrummet ser ut som ett vrak, sängen är obäddad, handdukar ligger slängda på golvet i toaletten. Ja ni kan säkert gissa vad som har hänt. Hon har gjort det igen.. Hon har försovit sig!

Har varit hemma sedan 1 timme tillbaka nu. Jag har städat undan efter mig så nu ser det iaf OK ut igen. Jag har vräkt i mig FYRA underbart goda bullar som jag köpte på Konditoriet inne på ett litet "köpcenter" i bostadsorten. Jag har dessutom gjort min egen Chai latte för första gången, vilken blev ASGOD! Så hädanefter ska jag göra min egen Chai Latte istället för att spendera 27 kr på stans kändaste café (dom har den godaste Chai Latten där).

Idag är vattnet avstängt i lägenheten mellan kl 21.00-02.00. Så nu ska denna svensken börja hälla upp vatten i spannar som kan vara bra att ha, man vet aldrig vad som kan hända ikväll när jag kommer hem fr träningen. jag ska dessutom packa min träningsväska så att jag kan duscha i idrottshallen för ovanligheten skull.

Eftersom jag ska hinna packa, slå in en present, hälsa på herr och fru Larsson och posta ett paket så måste jag nog sluta skriva nu. Jag skulle egentligen redan vara på Rågvägen redan.. Skynda skynda!

Patrik, det är mycket bättre när du är hemma. Då fastnar jag aldrig vid datorn på samma sätt som jag gör när du inte är hemma. Det ska vara du som drabbas av det, fastnar vid ditt PS3 mm. Åh, pluttiga du. Jag saknar dig massor!

Inga kommentarer: