onsdag, februari 16

Mys-dag

Uppe sen med vargarna och uppe tidigt med tuppen. Inatt blev det minsann inte så mycket sömn.

Eftersom jag jag var uppe sent inatt så hann jag med alla mina "vill göra-punkter". Eftersom jag hade lovat Patrik att köra in om hans farföräldrar någon dag i veckan, så var gården de enda alternativet Och det var bra med dom! :) Väldigt snackesjuka och goa som vanligt. Dom bjöd på hjärtformat choklad (super gott, men jag åt inte så många med tanke på att jag ska skära ner på godisintaget enligt min sambo). Det var mysigt att träffa dom! Dom är alltid lika glada, goa och snälla! När jag körde därifrån så hade klockan redan hunnit bli 21:00, och eftersom jag var ute och körde med bilen så passade jag dessutom på att köra en runda till herr & fru Larsson. Ingen lång stund med tanke på klockan, men en liten kortis eftersom jag inte hinner träffa dom mer denna veckan. Fullt upp ju!

Allt är packat till min lilla visit hos fröken Skoug ikväll. Det vankas mys-mat, mys-snack (och skitsnack), mys-vin, mys-film och GODIS! Ja, det är minsann godkänt att smaska lite godis när man ska mysa med CS.
Innan vi ska träffas imorgon så ska jag in om lite affärer i hennes bostadsort och kika lite grann efter spargrisar. jag vill ha en spargris. Och när jag väl vill ha någonting under en veckas tid minst, så skaffar jag mig det. Jag ska hitta en!

Nu är klockan snart dags för telefon på jobb. Dock inte lika mycket idag med tanke på att det är onsdag. Och ni vet vad det innebär... Just precis, BULLFRUKOST (och möte)! Got to go..

Ha en trevlig dag! Det ska jag ha minsann :)

Inga kommentarer: