söndag, februari 27

Tyst

Idag är det söndag och inget samtal från Patrik ännu. Jag börjar bli orolig. Vi har inte talats vid på en vecka nu. Han sa att han skulle höra av sig fre/lör. Nu är det söndag. Ju längre tiden går desto mer orolig blir man, vilket är rätt självklart.
Jag har läst på fm's hemsida att det har hänt en hel del där nere. Tänk om Patrik är inblandad i allt det? Tänk så har det hänt honom någonting.

Behåll ditt lugn, E. Oroa dig inte i onödan. Tänk inte det värsta! Det kanske bara har skett en ändring i schemat. En ändring som han faktiskt inte kan meddela mig eftersom han är på Kullen. Ja, så måste det vara..

Igår var det partaj i staden tillsammans med tjejerna. En härlig och trevlig kväll. Jag fick dessutom för första gången träffa den omtalade Ida. Trevlig tjej det där :) Och det blev ingen tequila för E igår. Det drack hon så pass mycket för två helger sen så att det räcker året ut.

Nu har jag varit hemma i 2h sedan jag kom hem från dagens bortamatch. En fruktansvärd match. Vi kunde inte anfalla, alla våra avslut var urkassa. Antingen slog dom i nät eller så missade dom bollen helt och hållet. Timing, prata med varandra, kommunicera om hur ni vill ha det, peppa varandra. Gör någonting! Dock måste jag åter igen säga att jag är otroligt nöjd med min prestation. 90% av mina framspel var perfekta. Jag är helnöjd! Vilket gör en ännu mer frustrerad och irriterad.

Jag kan även informera er om att jag har tankarna på att lägga volleybollen på is nästa säsong. Jag funderar på att sätta igång med min ridning igen. Ridningen är någonting ja saknar extremt mycket. Ridning och volleyboll - det är dom två sporterna som jag älskar! Saknar min häst, Kalle! Han var världens sötaste häst, med lite större öron än normalt. Han var min lilla åsna :) Så underbart söt. Dessvärre har jag inga bilder på honom digitalt.. Nej, jag tror att det kommer bli perfekt.

Nu ska jag öppna ett choklad som jag fick tillsammans med vääärldens finaste Nallebud av min älskade Patrik. <3

Trevlig söndag! Söndagsångesten börjar stiga sakta men säkert.

Inga kommentarer: