måndag, februari 28

Trollunge

Ny måndag, ny vecka..

Denna veckan har jag inte alls lika mycket planerat som jag hade förra veckan. Förhoppningsvis så ska det inte hända något speciellt under veckans gång heller så jag kan sitta med ett lugn i kroppen utan att oroa mig över att jag ska boka upp mig med massa saker. Jag ska arbeta några timmar nere i receptionen i byggnaden där jag arbetar. För 3 år sedan arbetade jag där, och det är nog det arbetet som jag har trivts med mest av alla. Nu ska alla anställda där nere iväg på något roligt så dom passade på att fråga mig om jag var intresserad av att hoppa in och arbeta där i ca 5h. Självklart! Så på tisdag och torsdag ska jag ner där någon timme och gå igenom alla rutiner igen. Jag ser fram emot det väldigt mycket!

På torsdag ska jag dessutom klippa mig - ÄNTLIGEN! Jag har inte gjort vid mitt hår på 2,5 månad. Ni kan ju själva lista ut att det ser för jävligt ut. Denna gången ska jag göra vid det hos MMS. Hon arbetar på en ny salong nu sedan ca 2 månader tillbaka. Jag har inte gjort vid mitt hår i den nya salongen än så det ska bli spännande :) Denna gången ska vi dessutom göra något nytt. Något som jag har tjatat om en bra tid nu. Det kommer bli perfekt!!

Patrik har inte hört av sig än.. Magen värker och jag börjar bli orolig på riktigt. Dock försöker jag att inte tänka det värsta. OM något jätte jätte allvarligt skulle ha hänt så borde dom ha ringt. Men inget samtal.. vilket betyder att jag ska vara cool lugn. Idag är det BARA 17 dagar tills han kommer hem. 17 dagar! Kan ni tänka er, från 44 dagar till endast 17. Jag kan inte tro det riktigt! Snart, snart, snart..

Inga kommentarer: