tisdag, mars 1

Är ett Harry Potter-fan

Idag är det tisdag, alltså snart onsdag (vilket innebär bullfrukost på jobb och mindre telefontid) och sedan är det bara 2 dagar till det är den fantastiska dagen - fredag! Man måste fokusera på det positiva här i livet. På fredag ska vi fira (..fira låter väldigt fel) av min kollega Leila som går i pension. Vi ska till Utmaningarnas hus i staden M och leka lite "Fångarna på fortet". Och ni vet hur jag är, jag älskar allt som har med sådana saker att göra! Lyckost dom som kommer att vara i mitt lag, kan jag lova. Dom kommer ju vinna hela skiten.

Dagens planer: INGA! Jag har inga planer för dagen faktiskt. Jag funderar på om jag ska bara ta det lugnt. Väldigt lugnt! På onsdag eller torsdag så ska jag ta itu med Redovisningen igen. Jag måste få det klart innan Patrik kommer hem. Sista inlämningsdagen är den 31 mars, och OM det skulle vara så att jag inte får rätt på det så måste jag kanske göra om det igen. Det hoppas vi givetvis INTE på eftersom jag vill inte sitta med det när Patrik är hemma. All fokus på Patrik då! LN har dock erbjudit sig att hjälpa mig, hon är en guldklimp. Så jag ber er, håll tummarna för mig nu i veckan. Jag behöver allt stöd! Sen förhoppningsvis så är jag KLAR med det.

Igår hade jag lite film-time med mig själv. Jag kikade på Harry Potter and the order of the Phoenix. Jag minns inte riktigt vilka filmer det är jag har sett av dom. Så jag tänkte jag skulle ha ett litet Harry Potter maraton. Vi jublar!

Berättade jag att jag sålde ett par jeans på http://tradera.com/? För x antal år sedan så köpte jag ett par LEVIS jeans i stretch som jag endast har använt 1 gång. Passformen var hemsk, stretchen var oslagbar (byxorna blev stora som hus efter 1 gångs användning) och dom färgade av sig en hel del. Så nej, inget för mig. Jag fick ca 300 kr för dom - bra extra pengar. Det var dessutom min första annons på Tradera så nu kan jag fortsätta och tjäna lite extra pengar. Wohoo!

Nu slår klockan snart 8.30 så jag får återgå till mina arbetssysslor.

Jag känner mig lugn nu efter att få ha talat med Patrik. Nu känns det bra igen! <3

Inga kommentarer: