onsdag, mars 9

8 dagar

Nu är det bara 8 dagar kvar. 8 dagar kvar till min älskade man kommer hem! Nu är det riktigt nära. Jag måste göra massor av saker innan dess. Hur ska jag hinna? Varför är jag så dålig på att planera?

Nu sitter jag med min älskade, underbara och roliga (läs ickeälskade, jobbiga och tråkiga) Redovisning. Jag måste måste måste ha det klart till torsdag nästa vecka INNAN han kommer hem. Jag sitter och väntar på att tiden ska gå fortare så att jag kan ringa min vän LN som ska hjälpa mig med vissa saker. Jag har faktiskt inte så mycket kvar, det är bara det där lilla extra som jag inte får rätt på. Jag hoppas innerligt att hon vet vad jag ska göra.

Jag ska handla, städa, fixa alla mysfaktorer, tvätta och plugga. Sen finns det en massa saker som "ska" göras däremellan, dvs träna, jobba, spela match i Falkenberg, till Ullared, till byn T och hälsa på SG och även kika på Volleyboll SM på onsdagen (kvällen innan, puh). Det är rätt mycket som ska hinnas med under dessa 8 dagarna. Träningen upprepas ju inte bara en gång under denna perioden utan 4 ggr. Jag gillar att ha saker planerat och hålla igång, då går tiden dessutom fortare. Men, jag måste lära mig ha kontroll på läget.

Imorgon är det dags! klockan 8:00. Håll era tummar för mig, snälla ni!

Inga kommentarer: