torsdag, mars 24

Reserverad

Nu har han varit hemma ett par dagar och han har ännu fler dagar kvar. Jag nuter av varje minut tillsammans med honom. Jag vill inte vara ifrån honom! Idag är min första (känns det som) riktiga arbetsdag sedan han kom hem. Vi har haft en lång ledighet tillsammans nu och det sista jag vill var att åka hemifrån i morse. Jag ville ligga kvar i sängen, i hans famn, känna hans andetag och få kännaden där underbara tryggheten som jag bara känner när jag ligger bredvid honom. Det är så obeskrivligt underbart!

Vi har varit i Göteborg och hälsat på hans syster och hennes man från måndag till onsdag. Det var jätte mysigt! God mat och massor med mys. Dom övertalade oss att följa med på ett träningspass, boxing av något slag. Idag är det torsdag och jag går fortfarande precis som om jag har skitit på mig. Fy fan vad jag har ont i mina lår!

Efter vi har kommit hem från detta träningspass så fick jag beskedet från min pappa att min Farfar dessvärre har gått bort...

tystnad.

Varför?

1 kommentar:

martajnah sa...

hihi, jaa det är sant minsann! taaaack =)
vad kul att du har en blogg, det har jag missat. och vad tråkigt att läsa om din farfar. jag beklagar verkligen och skickar styrkekramar i massor!