tisdag, mars 8

Internationella kvinnodagen

Nu har jag varit på utbildning i 2 dagar på mitt arbete.

Det har varit givande och väldigt roligt! Som ni har läst i tidigare inlägg så har företaget som jag arbetar på köpt upp det företag som min mamma arbetar för. Det betyder att det håller på att ske en hel del saker på vårt våningsplan. Flytten är gjord, utbildningen är nu gjord och snart är det dags att hjälpa dom med deras arbetsuppgifter. Båda företagen har samma mål och likadana affärsideér.
Nu till saken.. Nu har 3 personer (mig inräknat) lärt oss hur deras system fungerar, så att vi sedan även kan svara på deras samtal mm. Då dom bara har barnprodukter så kommer det att vara betydligt roligare samtal! Så under den tiden till jag hittar ett nytt jobb så kommer jag att arbeta med barn. Åh, vad roligt det kommer att bli! :)

Innan idag bestämde jag mig för att jag ska ta mig till gymmet och springa några kilometer. Jag var riktigt taggad ett tag. Men som jag känner nu så är jag inte ett dugg taggad längre. Magen värker och ögonen håller på att slockna på mig.. Det blir väl att man lägger sig och slockar en timme på soffan när jag kommer hem, vilket jag gjorde igår. Jag har dessutom ENDAST finalen kvar att se av Top Model 15. Spännande!
Sak vi satsa på en mystisdag idag (igen)?

Jag borde göra det sista på Redovisningen, det ska vara inlämnat till den 31 mars. Och jag vill helst ha det klart innan Patrik kommer. Jag sitter dock fast. jag försökte tala med Linda igår och se om hon hade tid att hjälpa mig med det sista, men hennes vecka var rätt hektiskt. Så jag vet inte riktigt hur kag ska lösa detta.. jag vill helle rinte fokusera på mina motgångar just nu utan behålla mitt fokus och min glada humör (som är mer sällan och hälsar på nu för tiden) infor min arbetsintervju på torsdag! Kom igen nu, håll era tummar för mig!

Sitter och smaskar på en semla som min mamma kom in till mig med. Mmmm....

Inga kommentarer: