onsdag, mars 16

EN dag kvar!

Onsdag idag och det innebär bullfrukost på jobb. Idag var det jag som var frukostansvarig! Om 30 min så ska jag ut och förbereda frukosten, den ska nämligen stå färdig på bordet till kl 9.00. Annars vet jag några kollegor som börjar undra..

Jag var på ett stort varuhus utanför hemorten tillsammans med MP. Jag köpte äntligen ett par ridskor. Jag måste erkänna att dom var skit snygga!! Dom liknar sådana skor som är moderna nu, så jag funderar starkt på att använda dom till vardags och gå in dom lite grann innan jag ska använda dom ute i stallet. Är nöjd med detta underbara köp, trots min tighta ekonomi just nu. Jag passade även på att handla frukostingredienser till jobb idag (det är ju onsdag och denna gång var det min tur att stå för frukosten) samt lite gott till morgondagens händelse. Mysigt ska det vara :) Längtar något oerhört! Jag behöver denna mannen, alltså extremt mycket. Jag vill inte vara ensam, vill inte vara utan honom, vill inte sova själv, vill inte titta på tv själv, vill inte leva ett liv utan honom.. Massa saker! Han är min man & jag är hans dam. Så ÄR det!

Jag har fått en finne. En finne som finns mellan min mun och näsa. Precis i mitten! Snyggt, verkligen skit snyggt. Perfekt timing nu när man vill känna sig snygg inför morgondagen. Suck!

Jag vill verkligen ha det jobbet. Verkligen vill vill vill.. Jag är villig att göra vad som helst för att få det. Vad ska jag ta mig till?

Inga kommentarer: