fredag, december 10

Stressig helg.

Idag är det äntligen fredag och det nalkas julfest på jobb. I år är det inte som de andra åren utan detta året så ska vi vara ut klädda och temat är "80-talet"! Personligen så ska jag ha en turkos (väldigt tantig) skjorta som jag faktiskt älskar, tighta jeans, benvärmare, och lite färgglada accessoarer. Till detta ska jag antingen ha ett par cerise färgade pumps eller ett par vanliga svarta. Handväska har jag dessvärre GLÖMT, kom jag på NU! Jävlar..

Jag var uppe till kl 2.00 inatt för att bli färdig med det ena och det andra. Tyvärr känns det dock om att jag inte får så mycket gjort som jag hade önskat. Att vara uppe så pass sent har sitt pris, jag försov mig hela TRE timmar. Det blev en hel del stress må jag erkänna. NU är jag dock på plats :) jobba över någon timme, sedan göra sig i ordning tillsammans med mamma och hennes underbara kollegor. Lite vin ikväll kommer göra susen ikväll. Jag längtar!

Imorgon är det dags, på riktigt. Jag har redan skickat iväg min adressändring. Imorgon börjar själva grov-göret. Rensa, rensa och rensa! Jag har dessutom 2 st visningar på lägenheten imorgon kl 16.00 - håll tummarna! På kvällen blir det lite födelsedagsmiddag för mamsen min!

Eftersom jag mår bra (just nu), humöret är på topp och jag kan inte vänta tills jag ska ta den första klunken ut mitt favorit vin - Jacobs Creek, Shiraz bla bla. (Tack CS för tipset, den har fått en egen plats i mitt hjärta), så tror jag att helgen kommer att gå bra trots all stress.

Ha en fantastisk helg på er (om jag inte hinner blogga)!

Inga kommentarer: