tisdag, december 28

I'm alive

Nu är det redan den 28 December och på torsdag är det endast 2 veckor till min lilla Putte kommer hem. Tiden har gått rätt fort. Det har varit som en liten berg-och-dalbana. jag har mått jättedåligt, gråtit några liter men även haft det bra tack vare mina vänner, familj och andra nära och kära. Utan dom så hade tiden varit en pina. Tack!

Julafton.
Jag överlevde. Det var tufft, men nu sitter jag här i alla fall. Pappa gick mig på nerverna, vilket inte är något nytt vid det här laget. jag fick det jag önskade mig och nu har jag ÄNTLIGEN investerat min älskade mobil som jag har tjatat om i säkert 4-5 månader. Det känns underbart! Jag använder den alldeles för mycket så att tom batteriet är slut INNAN jag kommer hem efter jobb. Det ni! Nu kan jag äntligen sitta och spela Angry Birds på min egen mobil utan att sno Patriks mobil (Patrik, jag har tom laddat hem det NYA, Christmas, Angry Birds på MIN mobil :) Nanananananaaa! Hehe).

Jag har haft besök där hemma, både söndags- och måndagskväll. Det har blivit matlagning och en massa sällskapsspel tillsammans med MP, CS och HE. Det har varit otroligt trevligt. Jag menar, det är ju inte fel att vinna, eller hur? ;) Maten blev god, den ska CS ha all kredit för (som vanligt!). Jag stod faktiskt för dukningen. Och ja, jag hade hjälpt till med maten om det inte vore för Patriks räkningar. Dom var prio nr 1. Å andra sidan så vet jag hur man chefar, dom gjorde ett utom ordentligt bra jobb i köket. Diskningen blev ännu bättre, Lölölö ;) Oj, lite för mycket skämt och pikar nu känner jag!

IDAG. Idag ska hon in om till DinSko och köpa ett par finskor i STORLEK 35. Alltså, jag blev överlycklig. Äntligen ett par skor som sitter underbart på foten och man slipper dränka skorna med massa sulor mm. Förhoppningsvis så passar dom till min nyårsklänning också.. (Vilket dom inte gör, men skit i det). Jag måste ha dom!
Efter lite inköp så ska jag hem och byta för då är det dags för veckans.. trummvirvel.. LÖPNING! Önska mig all lycka till. jag ska försöka pricka in löpningen samtidigt som 2 ½ men, allt blir genast mycket lättare då!

Som ni märker så är det en bra dag idag!
Hoppas inte tågen sviker på min hemfärd, då dör jag!

Inga kommentarer: