torsdag, december 16

Helvetesjävlapisskukäckliga Y bostäder. #¤/%!

Skickade in min uppsägning i tid, samt informerade OCH noterade att lägenheten är tillgänglig för nya hyresgäster fr o m 1 Jan - precis enligt Y bostäders krav.

Jag har haft 3 visningar, varav en av dom hade "första-tjing" på den. Jag informerade SAMTLIGA om att det var inflyttning den 1 Jan. Dom blev förvånade! "Men Y bostäder sa 1 mars". Jo, men det stämmer inte, sa jag. Den är tillgänglig fr o m 1 Jan. Då har dom äckliga jävlarna på Y bostäder inte informerat de sökande om detta.

Kontaktade Y bostäder på nytt och informerade dom om att jag är ute och färdigstädad i lägenheten redan nu i helgen. Så att de nya hyresgästerna kan flytta in tidigare än den 1 Jan om dom vill. Hade dessutom x antal frågor gällande städning, fönsterputsning mm.

Erhåller ett svar, citerat enligt följande:

Hej!
Lägenheten är uthyrd till den 1/3.
med vänliga hälsning
YB/Eskil Jönsson

(Erhöll inget svar på min resterande frågor??)
ÄCKLIGA JÄVLA KUKHUVUD!

Hej då..

Inga kommentarer: