torsdag, december 16

Skit.

Jag har krängt allt som går att kränga i lägenheten, magen strejkar och snart är det dags att bege sig till Monkiponki. (Ja, som ni märker så orkar jag inte bry mig om jag nämner namn eller ej). Både hon och jag behöver lätta på trycket lite grann så ikväll, innan träningen, så ska vi båda få spotta lite galla. Det är i alla fall vad jag är beredd på!

Träning.. Ja, just det! Konflikten är inte löst, utan folk låtsas som om ingenting har hänt. Och den där dryga lilla damen går mig på nerverna, så illa som hon behandlade folk på mötet. Usch och tvi för henne.. Ryktet säger dessutom att hon inte har bett om ursäkt heller. Om jag hade varit tränare så hade hon varit avstängd någon månad så att hon fick tänka över sina synder. Nog kan jag också formulera mig fel ibland, men där gick minsann gränsen. Man får tänka på vad man säger!
Träning, idag, torsdag. Ja just det, det kommer en nykomling ikväll. Det kan faktiskt bli riktigt skoj. Det är en gammal tjej som jag har spelat med tillsammans i Malmö innan. Jätte söt tjej! Vi håller tummarna på att hon vill stanna i detta weardo-laget!

Jag har fått plugga någon minut idag, därutav antecknat en A4 sida. Helt ok, men låångt ifrån ifatt. Jag har suttit med samma föreläsning i 3 veckor nu. Ingen lust, ingen lust alls..
Jag mår dåligt. Jag har krängt allt som går att kränga i lägenheten, min mage strejkar. Bara tanken av att jag ska bege mig ut i detta äckliga och vidriga vädret gör inte saken bättre.

Men.. Det är fredag imorgon - äntligen!

Inga kommentarer: