torsdag, april 29

ett besök på gymet igår!

.... och jag kan erkänna att jag har en djävulsk träningsvärk. Jag som alltid har ansett att jag har rätt så vältränade lår så trodde jag aldrig att jag skulle få träningsvärk i dom. Jag ska minsann inte överskatta mig själv mer. Att gymma är roligare än vad jag har trott, eller kanske det var tack vare CS att det var så roligt, tveksamt! ;)Med all sannolikhet så måste jag börja träna min rygg- och mina arm muskler. Damn, it was fun! Biffen

Ikväll är det sista inomhusträningen för denna säsongen. Tragiskt! Jag gillar inomhusträningen, man hoppar betydligt högre då ju. Men å andra sidan så startar Beach 2010 snart och då kommer vår lägenhet vara full av strandsand, det gillar vi. Framförallt min kombo!

Kan tilläggas att jag shoppade ett par nya solglasögon i tisdags (kläder också givetvis). Gudomligt snygga! Vi får se om jag kan bjuda på en bild lite längre fram. Solen MÅSTE ju kika fram om det ska bli en bra bild.

Idag är det torsdag och imorgon arbetar vi endast halv dag pga att det är VALBORG!

Ciao

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klenis ;) Vi körde ju bara hälften av benövningarna ju!

crownleaf sa...

När blir det en repris?