torsdag, april 8

Ett bord rikare

Igår var jag hemkommen kl 19:00. Kl 19:45 skulle jag befinna mig hos P.L. Men... lilla C.S hörde av sig och undrade om vi ville följa med ut och promenixa, givetvis ville vi det. Det blev en inte allt för lång promenad då vädret hindrade oss. Så fort solen har gått ner så är det minsann inte så varmt som man hade hoppats på, iaf inte klädmässigt. Varför är det alltid så att man tar på sig för lite kläder så fort våren kommer? Jag hade minsann inga fingrar kvar när jag kom hem. Men det var det värt, en mysig runda slår aldrig fel.

Jag och min kombo (eller rättare sagt jag) håller på att leta efter ett nytt barbord till vårt kök för tillfälligt. Mitt barbord, som står vilandes mot väggen just nu, är för långt. Det blir alldeles för trångt i köket om vi skulle ha det uppe. Hela dagen igår letade jag efter ett billigt och snyggt barbord, gärna i hemstaden, men det var inte alls så lätt. Så igår när jag kom hem från jobb, gick jag in på Blocket.se och gav letandet en sista chans. Till min förvåning var där en annons som var precis inlagd. Jag letade upp mobilen på direkten och slog en pling till dom. OH YES - bordet var kvar(!). Detta innebar att det blev lite shopping på kvällen, så nu är jag ett barbord rikare. Dock var det en aning slitet, men det gör inget. Tanken var att jag ska slipa och måla det. Jag är en riktigt fixarsmurf :) Bordet var 110 cm långt vilket var perfekt. På lördag är det tänkt att jag ska agera snickare. Ska gå lite ärenden på Ö&B och kpa penslar, färg och sandpapper. Sedan ska det fixas och donas! Det är det bästa jag vet

Efter detta köp så bar det av hem till P.L. Alltid lika trevligt! Jag är dock lite konfundersam vad gäller Afgahnistan resan. Låter väldigt farligt i mina öron. Men givetvis ska man inte måla upp massa bilder i huvudet i onödan. Bara glad för P.L's skull. Man ska inte missa en sådan chans i livet - go for it!
Första tjing

Ikväll blir det träning med laget för första gången på 1 ½ vecka. Det ska bli la riktigt gött. Ska pusha, pusha och pusha som sören idag. Svetten ska rinna som aldrig förr. Aaaaah, jag är taggad!

Idag tänkte jag bjuda på en Elvis strip :)



Ciao

Inga kommentarer: