fredag, april 16

Bebis kommen!

Idag har min kusins lilla bebis kommit - ÄNTLIGEN! Det blev en liten pojk som vägde 4105 g, ingen liten en ;) Jag kan inte vänta tills jag får se honom, det lilla grynet!

Jag är lite smått nervös, vilket inte är likt mig tycker jag. Sitter på jobb och tänker fram och tillbaka. För tusan, BARA JAG INTE GÖR BORT MIG. Jag blir dock inte förvånad OM jag skulle göra det. Det är så otroligt typiskt mig. Men å andra sidan så kan jag bjuda på det :) Huvudsaken är att man har trevligt!!

Senare ikväll väntas det en liten nattpromenad. KALLT som sören, men vad gör man inte! Ego är man i alla fall inte då..

På lördag ska jag äntligen rensa vår källare så att vi får plats med alla våra saker i ett källarförråd. Vi kan ju inte låna plats i grannens förråd hela tiden. Men lite rensning gör inget, det bådar bara gott och det är trots allt kul.
Innan rensningsens start så ska jag (som jag brukar) ut och springa och sedan ta mig en lite solstund - skönt!

Lördagkväll? Någon som är intresserad på at följa med ut i stadens vimmel?

Ha en trevlig fredagkväll!
Ciao

Inga kommentarer: