onsdag, april 14

Mat

Livet har sina motgångar men även sina framgångar. Man får ha sitt positiva tänk framme i sina motgångar. Man får se sina problem som en liten utmaning, allt löser (Oftast) alltid. Allt handlar om att man ska få tummarna ur röven och även hitta orken att ta tag i det. Jag håller tummarna för de personer som har lite motgångar för tillfället. Jag finns för er, trots att jag har varit lite frånvarande från omgivningen en tid. Markera för mig "Nu behöver jag prata"!

Måndagens träning var härlig. Hoppade som aldrig förr. Spred glädje och skuttade rundor med ett leende på läpparna. Jag ser en aning fram emot nästa säsong, rollen som jag har tagit på mig kommer bli intressant. Jag är dock lite konfundersam över min sk fritid som jag knappt har nu. Den kommer bli drabbad, inte minst mina helger. Iväg två gånger om helgerna för att spela match, risken finns att man blir le på det. Men ack, vad var det jag sa? Man ska ta tjuren vid hornen och se det som en utmaning. Yes, då var det dags att tagga tagga tagga istället :)

Middagen igår var delikat. Fläskkotlett med strips tillsammans med en jätte god hemmagjord sås (creme fraich blandat med honung och citron - rekomenderas skarpt). Det gröna bestod av ruccola och tomat, vilket jag tycker om. Igår var det tisdag och det vet ni redan vad det innebär..... Okejdå, jag påminner er då. På tv-skärmen visas Dating in the dark, Desperate housewifes och cougar town. Myskväll!



Galet bra!

Ha en förträffligt bra dag allihop, Ciao!

Inga kommentarer: