onsdag, april 7

Dragspel

Jag insåg efter att ha läst igenom mitt inlägg x antal gånger att dagarna har blandas ihop lite grann med aktiviteterna. Men.. det gör inget. Allt är gjort som jag skrev fast möjligtvis på en annan dag :) Påskstressen kan göra mig en aning förvirrad.

Idag strömmar det dragspel ur högtalarna på jobb. Jag har en hel del favoriter för tillfället, men den nya Stereo Love är ju för dundrandes bra.



Igår var jag hemma hos pappsen min. Hans fru har precis fyllt 40 år och det firades en tisdagskväll med grillat och hans egna hemmagjorda ostsås. Det är värt at nämna att min pappa är en mästare på att laga mat OCH baka. Han är dessutom en riktigt händig man, utbildad snickare. (I stort sett) All inredning i deras boende har pappa gjort själv, och det är RIKTIGT SNYGGA saker. Min pappa är en riktig "karlakarl" som det kan kallas. Eller hur C.S? :)

Jag fick låna en tillfällig mobil av min pappa. Det var jag i stort behov av kan jag be att få tala om, då min nya mobil blev stulen för ca 2 helger sedan. jag fick låna en annan tillfällig mobil av P.L, men eftersom det endast kommer fram halva och otydliga (svår att skriva på) sms så har jag nu fått låna en ny av pappsen. Och den ÄR ROSA!!

Ikväll väntas mys! Förmodligen ska jag iväg och hämta ett barbord som jag och min underbara Kombo har köpt/ska köpa. Vart det ska hämtas, det återstår att se. Vi SKA iaf ha hittat ett nytt barbord ikväll. Har ni något till salu så hojta gärna till! (Hoppas på att jag har massor av läsare).

Nu sitter jag och smuttar på resterna i mitt påskägg, dock är det endast de lite mindre godisbitarna kvar. Men godis som godis, det slinker ner rätt lätt.
Jag måste skärpa mig.....
Jag har skapat en ny rutin (om jag får min skönhetssömn ordentligt). Jag ska numera ut och jogga och powerwalka var helg, MINST en gång.
Där med basta!

Ciao

Inga kommentarer: