onsdag, april 28

Det finns folk som faktiskt har gällare röst än mig!

Idag har det varit en händelsrik arbetsdag.

Dagen började med att vi skulle ha möte gällande någonting som vi kallar IMP Konto. (Det är ett slags betalningssätt som våra kunder använder sig utav för att delbetala sina leveranser). Varje onsdag har vi "bull-frukost" på jobb. En kollega står för frukosten och vi andra... äter! Sedan skiftas vi om! Idag däremot, var det chefens tur att ha bullar. Hon har varit sjuk både i måndags och igår, vilket innebar lite oroligheter bland oss andra - Tänk så skulle vi missa veckans höjdpunkt? Mötet startades kl 09:00 och inga bullar hade dykt upp.

.... Förrän det var dags för paus. Eftersom man var så hungrig så slank det mesta ner som en raket. Detta innebar att vi fick våra älskade bullar, dock inte fullt så gott som det brukar vara. Men ändå!

När mötet var avklarat så blev det ett j-kla liv på någonsom var rapp i truten. Hon argumenterade emot chefen, vilket chefen inte tyckte var så ok. Det blev ett fasligt liv. Har nog inte sett henne så arg innan.

Jag har varit så otroligt seg hela dagen sedan mötets gång. John Blund hälsade nästan på mig på riktigt, PÅ JOBB!? Fy skäms på honom. Jag skyller på PL, den stackaren!

Nu är äntligen planerna klara inför Valborg. Jag, Kombo och CS ska befinna sig i lilla byn Ö på Valborg. Det kommer bli väldigt mysigt. Det planeras massa grillning för att framhäva valborgskänslan och sedan blir det utgång till uteställe #3. MMS och ME bjuder hem till Ö, here we come!

Snart slutar jag för dagen - det ska bli något underbart skönt! Har redan suttit och nickat 7 ggr. CS slog mig en signal precis och undrade om jag skulle med till gymet. WHY NOT! Sova kan man göra en annan dag :) Ser fram emot detta!

Ciao

Inga kommentarer: