tisdag, april 20

Nya äventyr!

Helgen som gick var bra. Det var en väldigt bra helg, trots lite tråkigheter!

Fredagkvällen var mycket trevlig. Jag hoppas på en repris snart igen! Det bjöds på god mat, dvs ugnstekt lax med en väldans god kokosmjölk-sås och cous cous. Salladen var också god! Liten vin till det var pricken över i:et :) Trevligt sällskap, god mat och "Så ska det låta" - mycket mysigt!

Lördagen SKULLE jag rensa källaren, men nej.. Det gjorde hon inte. Utan istället satt hon hemma och kopplade av, vilket jag var i behov av. Det var skönt! Men, jag var faktiskt och hämtade vårt älskade nät som hade kommit på posten!! När väl kombo kom hem skulle hon ut och springa, men jag orkade verkligen inte. Dock fick jag dåligt samvete och gick genast och bytade om och tog på mig joggingskorna. Innan vi stack hemifrån provsmakade jag min cider, var ju tvungen att se så att den var ok ;) Löprundan gick bättre än väntat. Där var nog mer energi än vad jag trodde, det måste ha varit cidern!

När jag kom hem så hoppade jag direkt in i duschen för att sedan gör mig i ordning inför kvällens festligheter. Vi hade blivit uppbjudna till grannen mitt emot, 3 våningar upp(?). Förfesten där var toppen trevlig, om man bortser från lite mindre roliga saker. Kvällen var mycket lyckad! Kanske lite för lyckad för min del.
Jag ber om ursäkt..

På söndagens schema stod det "TVÄTT 12-17" och "Träning kl 16.00". Det var ett tight schema kan jag be att få tala om, speciellt när kombo glömmer bort tiderna ;) MEN... söndagens träning var TOPPEN ändå! Gud vad jag längtar efter beach 2010 nu.

Gårdagen, Måndag, var inte ritkigt en toppen dag, som jag hade hoppats på. Vi har en hel del att göra på jobb, vilket betyder att jag inte kunde gå hem den tid som jag önskade. Var hemma 18:45 och träningen startade kl 19:00. Måste erkänna att kvällens träning var skit skoj ändå. Vi tränade med herrarna vilket gör att vi höjer nivån, och det är roligt! Efter träningen körde jag in om P.L en snabbis, svettig och äcklig - gött!

P.L do it! :)

Nu ska jag ha en underbar tisdag med pirr i magen!
Ciao

Inga kommentarer: