torsdag, april 15

Saknad! (uppdaterad)

Igår kom jag i säng i nått sådär "bättre" tid än vanligt. Det var skönt att äntligen få sova ut, eller? Det beror på hur man egentligen ser på det. Eftersom jag i själva verket har kommti säng så pass sent som jag har gjort de senaste veckorna så har jag dessutom unnat mig 1 timmes sovmorgon vissa dagar (eller om jag ska vara riktigt petig, så har jag försovit mig). Nu när man däremot har lagt sig i tid så går man upp i sin normala tid, vilket betyder att man inte får mer sömn för det. Men.. jag kommer äntligen tillbaka till mina vanliga rutiner igen!

Igår fick jag besök av MA. Den filuren agerade fixarsmurf, TROTS förkyldning och haösont. TACK! Nu har äntligen jag och kombo en fungerande taklamap i köket och jag har äntligen en fungerande dator som INTE slår ut vårt internet. Hoppar av jubel!
Vill tacka MA otroooligt mycket! :) En rolig och trevlig kväll.

Jag har precis varit i kontakt med min vän/storasyster AH. Hennes mamma var min dagmamma när jag var yngre. Den familjen har verkligen varit min "Familj". Man känner sig alltid lika välkommen hos dom. AH är frisör i staden M. Hon förtår alltid mina förklaringar på hur min nya frisyr ska va. Hon är verkligen toppen! Fredagen den 23 April ska jag dit och göra vid mitt hår. Det är minsann på tiden eftersom jag inte har gjort vid håret på ca 2-3 månader (JA, jag skäms). Så då får vi se vad det blir av mitt hår. Jag är inte ett dugg orolig.
Jag la fram förslaget att vi gör vid mitt hår och sedan sticker vi vidare till byn H och hälsar på min gamla dagmamma - SH. Tanken är att hon ska bjuda på mat och mys :) Vi får se om hon godkänner det. Jag har saknat henne!

Ikväll väntas träning.

Ciao


[Uppdatering]

Måste nämnas att jag bar in mitt barbord från balkongen igår morse för att jag inte ville det skulle bli fuktskador på det. Det är ju lite skönare inomhus, givetvis!
Till min förvåning igår när jag kom hem från jobb så tog jag mig en titt (beundrar bordet) så såg jag att färgen har "dragits". Detta måste alltså ha hänt när jag lyfte in bordet på morgonen. FAN FAN FAN! Blev så j-kla arg. Detta innbär följande: Färgen måste torka YTTERLIGARE några dygn så att det är torrt till 100%, därefter måste jag slipa till det IGEN och måla om det PÅ NYTT. Nu var det minsann inte lika roligt längre.......... suck

De finns de vänner som vill vara vänner på ENDAST deras villkor. De kan rätt ut sagt "Hoppa och skita". Jag är så trött på dom. Antingen så finns dom eller så kan dom lika bra försvinna helt och hållet. Dom tar bara upp en onödig plats och kräver en massa energi som man lägger ner, helt i onödan! -Men gumman... Nej, "Gumma" inte mig. Låt mig va, era falska jäklar..

Hej

Inga kommentarer: