torsdag, maj 6

Tiden springer iväg

Det slog mig precis att det var ett tag sedan jag uppdaterade min blogg. Måste hitta go:et igen. Jag känner för tillfället att jag inte har någon ork till någonting. DET är en jobbig känsla. Det har varit en massa saker nu den senaste tiden, saker som jag inte har en blekaste aning om hur jag ska åtgärda det.

Kan väl informera er alla om att det inte blir någon Kal Å Ada i år. Vi fick inte ihop något lag till det. Så tyvärr får jag stanna hemma i Skåne. DOCK... Så ska jag en snabb runda ner till T-byn. Mysigt umgänge med några favoriter, det är inte fel!
Givetvis så komme rjag hem på lördag kväll igen.

Söndagen kommer vara späckad.. Tvättning kl 07:00 på morgonen, under tiden ska jag passa på att rensa i vår källare - vilket vi MÅSTE göra. Efter tvättning och rensning så blir det uppsättning av vårt nya volleyboll nät. Och om vädret tillåter ska jag pusha så att svetten (på kombo) rinner :) Oh yeah!

Ikväll blir det avslutningsmiddag med volleybollaget. Innan middagen så blir det bowling. Och ja, jag kommer vinna hela skiten, piece of cake! På menyn så står det TACOBUFFÈ, i love it!

Igår tränade jag med S-laget. Jag kan inte hjälpa det, men jag trivs så himla bra med dom. Alla är latjoglada var träning jag är där, man känner sig välkommen och träningen ger en verkligen otroligt mycket. Tränaren är guld! Och att man dessutom får tröna med SG är ju pricken äver i:et.

Där hemma ligger min kombo som jag numer kallar "Sjuklingen". Hon ör förkyld och har ont i halsen. Snälla, rara, söta du. Smitta mig! Ikväll när jag kommer hem från kvällens aktiviteter så ska jag traska raka vägen in i stora rummet och krama ihjäl mig. Mys!

Idag vill jag bjuda på en rrrritkigt go låt (som CS rekomenderade mig). Detta kommer bli MIN absoluta sommar-favorit.



Ciao

Inga kommentarer: