tisdag, maj 25

Humörsvägningar, jag skyller på PMS

Den senaste tiden har mitt humör verkligen gått i en berg- och dalbana. Jag ber om ursäkt till er som tyvärr har blivit drabbade av den negativ sorten, tyvärr.

Jag känner att jag har varit inne i en liten period där jag tänker för mycket. Det är samma visa igen; Jag vill göra så mycket, hinna med allt, gärna allt på en dag, träffa allt och alla men tiden räcker inte till alltid, tyvärr.

JAg arbetar dessutom sent pass denna veckan, vilket i sin tur betyder att jag verkligen inte hinner med saker och ting. Ikväll var det meningen att jag ska städ aundan lite grann, men jag vet hur det kommer bli (som det alltid bli). Det kommer sluta med att jag endast hinner med att ta halva tvättkorgen, gulfsa i mig en MASSA gottesaker och mysa framför tv och dator en "liten" stund (som oftast resulterar en låång stund).

Nej, slut på det negativa. Idag har vi TVÅ kollegor på jobb som fyller år. Dock är det endast den ena som bjudit på kakor. MUMS! Nu ska ni inte heller tro att jag har tagit någon kaka, för det har jag inte gjort. Det SER gott ut! Ok?! (Jag har en känsla av att ni inte tror mig. Ni sitter och tänker "Fy, vad hon ljuger").

jag vill: Ha lägenheten städad och ren. Sedan ska den förbli så hela veckan ut så slipper vi hålla på att få ångest så fort man kommer innanför dörren. Jag funderar på att städa undan allt ikväll och sedan vara otroligt petig resten av veckan. Jag får se vad min kropp och mitt humör orkar ikväll. Men det hade varit otroligt skönt!



I stora drag, jag är rädd för att mista er.

Inga kommentarer: