onsdag, maj 26

Myskväll på gång

Det är inte den som har lite, utan den som önskar mer, som är fattig!

En lång jäkla lång och dryg dag idag om ni frågar mig. Dock har vi haft bullfrukost på jobb - det man längstar näst mest efter var vecka. Vilket i sin tur betyder att det har varit OK att jobba ändå. Jag måste ändå erkänna att arbeta de sena passet går verkligen en på nerverna. Jag blir trött och kinkig!

Ikväll blir det dock andra bullar! CS och jag ska minsann till restaurangen T och mysa till det rejält i solen med vin och god mat. Detta stället för att vara hemma och betala räkningar, städa, plocka ur tvättkorgen, dammsuga, slipa barbordet, och en MASSA annat (som står uppskrivit på min "Att göra"-lista där hemma).
Jag älskar mina prioriteringar! *pinsam tystnad*

Jag ser MYCKET fram emot kvällen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag älskar ocks dina prioriteringar :D