torsdag, maj 27

Sex

Ni som känner mig vet om att jag verkligen älskar att prata sex. Det är det mest roligaste samtalsämnet som finns. Det är roligt och framförallt intressant!

Läs denna artikel som fanns i Aftonbladet idag. Rolig och lärorik läsning!


http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article7193249.ab

Gårdagen!
... var verkligen toppen! Vi träffade Gert Fylking som befanns sig på restaurangen T. Han sålde lotter (för 200/st) som gick raka vägen till Prostatacanserfonden.
För er som inte vet vad prostatacanser är, se nedan. Denna sjukdom är den mest vanligaste hos män, förhoppningsvis så kommer den senare i livet, men enligt Gert så drabbas ALLA män.

Middagen bestod av:
Dryck - En flaska av husets röda vin
Förrätt - Blandning tapas (restaurangens egna)
Varmrätt - Baconlindad kycklingfilé med pommes och gorgonzolasås (även lite kantarellsås stals från CS. Gudomligt god!)
Efterrätt - Mys och kiv med PL och SR och en päroncider.
Betyg: Toppen! Mycket mys.

Med lite vin i kroppen så går det inte att få stopp på oss :)

Ikväll ska det städas som aldrig förr. Mamsen kommer på besök imorgon så då får det vara fin fint! Det blir god middag även den kvällen. Jag ska göra en god förrätt, en liten rätt som fanns med på tapas tallriken från gårkväll. Jag blev en hel del inspirerad må jag säga. Varmrätt.. Det vet jag inte ännu! Kom gärna med förslag.

Räkningar ska betalas, samt en budget för Juni månad ska skapas.



Prostatacanser är en sjukdom som innebär att cancer utvecklas i prostatan, en körtel som ingår i de manliga könsorganen. Cancer innebär att vissa celler förökar sig utan de normala och nödvändiga begränsningarna Detta beror på genetiska förändringar, mutationer, i cellerna. De förändrade cellerna kan sprida sig till andra delar av kroppen, särskilt skelettet och lymfkärlen, och bilda så kallade metastaser. Prostatacancer kan vara smärtsamt och orsaka bland annat problem med urinering och erektion.

Inga kommentarer: