onsdag, maj 18

2 (+)

Gårdagen var katastrofal. Jag satt och nickade på jobbet så trött jag var! INTE ok! När jag väl satte mig på tåget så somnade jag bums (och väldigt hårt). När jag väl kom hem så somnade jag i soffan, och där sov jag en lång stund. Och inte nog med det så gick jag och la mig 22:15 och somnade direkt. Idag känner jag mig någorlunda utvilad i alla fall :)

Hade lite kontakt med Plutten igår också. Dessvärre var det bara tråkiga nyheter: förseningar pga tekniska problem. Dom har inte ens kommit fram till Sverige än utan ska övernatta i Finland. Nu måste dom ju samtidigt skjuta fram alla deras andra "planer" men jag hoppas innerligt inte att det påverkar hans hemkomst! Varför kan det inte bara få flyta på BRA någon gång?

Igår var det dessutom dags för lägenhetsvisning, en 4a. Eftersom där bor en person i den lägenheten som jag inte alls vi ha någon kontakt med så fick mina svärföräldrar ta sig en titt på den. Lite fotografering förekom också, så att jag och Plutten också kunde ta del av den. Och ska jag vara ärlig så tyckte jag att den verkligen var helt OK! Hoppas att Patrik hinner kika på bilderna (mailen) innan torsdag 24:00. Jag ska ta kontakt med hyresvärden idag och se om det skulle fungera att tapetsera om en fondvägg, som jag inte gillar samt om man kan få köksluckorna bytade! Frågan är fri :)

Det blev tyvärr ingen ridning igår pga det tråkiga och det väldigt regniga vädret, så nu har vi flyttat fram det ytterligare en vecka. Den som väntar på något gott..


Paaaaatrik, kom hem!

Inga kommentarer: