måndag, maj 9

10

Nu sitter jag i soffan helt utslagen efter kvällens beachträning. Första beachträningen för denna säsongen! Aj, mina fötter gör så fruktansvärt ont. Planen som vi spelar på har hård sand/grus, näst intill som asfalt (men bara nästan). Jag har haft ordentligt med fotvård ikväll, så nu är mina fötter glada på mig igen!

Jag har inte så vidare stort sug efter beachvolleyn längre. Men efter kvällens träning så var det faktiskt riktigt roligt, sålänge man spelar med folk man trivs med. Men usch, vad otränad man är. Man har noll reaktionsförmåga, ingen rörelse i benen och sämre kommunikation än vanligt. Det blir till att stå här hemma och träna på dans, så att jag får upp farten i benen igen. Nåväl, ett tappert försök?

Imorgon är jag ledig från mitt irriterande jobb. Jag ska istället spendera min dag tillsammans med Malin. Vi ska hålla på med ridning hela dagen. Åh vad roligt! Först ska vi till hennes tandläkare, sedan vidare till stallshoppen och därefter är det dags för ridningen :) Ni kan inte ana hur mycket jag har längtat efter detta. och inte nog med detta, så ska jag hem till en runt 17.

Jag börjar tappa verkligheten. Är det verkligen sant att Patik är hemma om 10 dagar? :D

Inga kommentarer: