torsdag, juni 10

Lite smärtor MEN även leenden

Igår blev det BOKAT! Vår resa, till Turklandet. Och ni anar verkligen inte hur mycket jag LÄNGTAR efter detta - Wohooo!

En specifierad resa för 2900:-/pers + transport till (och från) hotellet + frukost var dag. Summan hamnade slutligen på 3400:- totalt.
Jag har problem att formulera min enorma glädje!

Snart hemfärd från detta jobb. Idag har jag dock inte så bråttom hem eftersom det REGNAR. JA ni läste rätt! Jag är så trött på det vädret. Sol, sol, du underbara sol - kom fram!

Jag var på mödravårdcentralen häromdan, och fy fan vilken mes jag är. Men jag tror jag har genomgått det mest värsta i mitt liv. En svimmande, kräkande och skakande E.
Aldrig mer..

Jag undrar hur jag ska bete mig
Jag svimmar nästan när jag ser dig
Ett enda sött ord i mitt öra
Ett enda leende så dör jag
Vill ge dig allt jag nånsin kan
Jag hjärtar dig och det är sant

I kroppen rusar små hormoner
Känns som om de är millioner
I dina ögon kan man drunkna
Ja, utan flytväst lär jag sjunka
Och tänk så kul vi två kan få
Jag hjärtar dig, om du förstår

Lyckos Dig - här är ju jag!?

Inga kommentarer: