fredag, juni 18

Min klocka är funnen

Gårdagens träning var väl inte den bästa som presterats. Men det var trevligt och det är alltid huvudsaken. Vi befann oss hos Fam F på deras gård där dom har anlagt en egen beachplan. BETYDLIGT bättre underlag än den förra vi spelade på. Och som pricken över i:et så fick jag träffa kära AF. Det är så skönt att äntligen få se honom glad och fräsch igen! Glad för din skull, AF!

Helgen, planer?
Jodå, först hade jag inga planer alls. Men dom dyker upp! Ikväll blir det middag hos PLs föräldrar - kinamat stod på menyn om jag inte minns fel. Så j-kla gott Lördagkvällen skulle det bli god mat hos vår kära granne, RT. Han är ju berömd för att göra så fasligt god mat, så nu är det upp till bevis må jag säga! Och som avslut på den mysiga helgen så blir det lite beachvolley på söndagskvällen tillsammans med AF, Kombo och andra goda vänner. Ni är hjärtligt välkomna (ni få som läser).

Bo kvar, bo i PLs lägenhet, hitta en egen lägenhet eller flytta tillbaka till Y? Jag blir tosig av allt tänkande. Varför ska det vara så komplicerat?

Inga kommentarer: