måndag, juni 21

De tre orden

En liten sammanställning av helgens bravader ännu en gång:

Fredag - Mys på rågvägen tilsammans med PL och hans familj. Det är verkligen alltid lika trevligt! Denna gången blev det kinamat, något som jag inte har ätit på år och dar sedan. Gott var det iaf!

Lördag - BRÖLLOP! En del tårar rann ner för våra kinder. Det var gudomligt fint! På kvällen var det dags att bege sig upp till grannen och äta gott. Lite festligheter bjöd det på, det säger vi inte nej till! Lika trevligt som vanligt. Jag blandade dock en drink på någon (konstig) sprit som jag hade fått av PL för ett tag sedan. jag kunde, redan efter första klunken, konstatera att drinken INTE var god. Jag skyller på spriten då läsk inte kan smaka äckligt (enligt mig). Men jag är inte den som är den, jag drack upp den med ett fint leende på läpparna, och den satte sina spår. Emelie-som-tycker-lägenheter-är-fina dök upp, dock i en liten mildare form!

Söndag - SLAPPE, SLAPPE och SLAPPE! Det var minsann längesen jag hade SÅDANA slappedagar. Vaknade, pigg som en lärka, kl 07:12. bestämde mig snabbt för att jag inte behövde stiga upp då utan somnade efter ett tag om igen. Vaknade sedan igen någon gång vid 10:15-tiden, somnade. Och en sista gång vid ca kl 12:00 och då sprang jag ut till vår film-hylla och rotade fram SATC 1 (som jag inte har sett innan). Sprang snabbt in i sovrummet igen och startade filmen. Klockan hann sedan bli 16:20 innan vi hoppade upp ur sängen nästa gång. Då insåg vi snabbt att dagen har sprungit iväg. Vi körde istället iväg och solade efter det. Dagen avslutades med en sjuhelsickes god pizza!

.... hum.. Onyttig helg, inte alls bra! MEN absolut en helg värd att minnas.

De tre orden!

Inga kommentarer: