tisdag, oktober 5

nyheter.

Den gångna lördagen (som var så efterlängtad) var underbar. Jag kan dock inte redogöra vad som hände under hela kvällens gång eftersom jag har en del suddiga minnen. Vi kan alltid hoppas på att någon av mina enstaka läsare vill kommentera och berätta något trevligt :-)
Jag hade i alla fall jätte trevligt.

Igår var jag hos doktorn med min mage. Fick det konstaterat att jag har magsår. Jippie.. Detta har vi inte tid med. jag fick i alla fall tabletter som jag ska ta och sedan hoppas vi på att det ska vara borta så fort som möjligt. Imorgon ska jag till kuratorn. Det kommer at vara nyttigt för mig, jag behöver det. Då gäller det att jag pratar av mig ordentligt. Jag måste våga öppna mig och känna efter om denna kuratorn passar mig. Jag får berätta mer sen imorgon hur det gick.

Idag grät jag. Otroligt mycket. Min mamma blev orolig, tills jag berättade vad det rörde sig om. Det har hänt igen.. Jag fick ett blombud på jobb idag!! Inte minst från lilla Puttrich. JÄTTE fina var dom!

Jag vet om att jag tjatar väldigt mycket om Patrik. Men än en gång, han är verkligen det bästa som har hänt mig. Även om han kan gå mig på nerverna i bland så är det absolut ingenting jämfört med allt det positiva som finns. Min kärlek till honom, den är verklig. Han får mig att verkligen känna vad riktig kärlek är!! Min Patrik.
Tiden går så fort nu. Snart ska du resa iväg. Innan vi vet ordet av så är dagen kommen, dagen då du ska fara iväg. Den där sista kramen . Alla tårar som kommer att fällas. Det kommer vara tungt.

Kärlek.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jg är en fin läsre som nog skulle kunna på minna dig om kvällen, men kan ju säga att du tog över min titel lite tillfälligt ;)