lördag, oktober 2

lördag.

Dagen har anlänt. Dagen som vi alla har längtat efter. Ikväll kommer det att ske. Lördagen den 2 oktober är det fest hemma hos mig och Patrik. Vi blir cirkus 15-16 pers som kommer.

Vi har köpt tilltugg, jag har bunkat upp med ljus och mys, playlisten är skapad. Nu är det endast klädseln som fattas. Vad f a n ska man ha på sig? Jag tänkte jag skulle ut en runda på stan nu snart (så fort min lilla Puttrich blir klar någon gång!!). jag vill ha en klänning så att man inte ser min uppsvullna mage. Men någonting inuti i mig säger att jag vill ha svarta jeans och en snygg nerstoppad skjorta. Vi får helt enkelt se vad det blir ikväll! CS kommer lite tidigare dessutom, så man kan ju hoppas på att hon vill ställa upp på att vara lite smakprov sålänge hon inte är allt för bakis(!!!).

Dags att sticka ut på stan. Hörs senare!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter inte som den där CS verkar vara bakis-typen. Hon verkar mer vara viking-göing typen. den starka som lider i tystnad

crownleaf sa...

Då har CS med andra ord gjort Hon väldigt glad :)