fredag, augusti 13

Den stora dagen 2010-08-14

Idag är det fredag och tacka gudarna för det.



Imorgon är det dags för beachvolley turneringen som "jag" arrangerar. Det är första gången som jag annordnar ett sådant stort arrangemang. Jag tycker det är förbaskat roligt och intressant. Där dyker upp saker som man inte har tänkt på och allt måste klaffa. Det är verkligen jätte roligt och framförallt intressant. Efter allt jobb, alla samtal, alla anteckningar och allt bläck på händerna så börjar det lida mot sitt slut.

Alla lag har en obligatorisk samling kl 09:30 imorgon. Jag och mina medhjälpare ska vara på plats redan kl 7:45 för att möta upp DJ:n, teknik snubben och hämta nyckeln i receptionen på Hotellet några meter ifrån. Sedan kl 8:30 kommer fler folk, från föreningen, och hjälper till att sätta upp tält, alla nät och fixa med grill och soptunnor. Jag har gett mig fan på att det ska bli riktigt bra. Jag älskar att chefa ... (observera tre punkter)

Det ENDA problemet jag har för tillfället är att Spotify förmodligen inte har kvar den funktionen där man kan betala och bli av med reklamen för en dag, that sucks really hard!

Idag kommer han hem. Som jag har längtat!! Det blir till att skynda sig hem från jobb så fort hon kan och hoppa upp i famnen på honom. Det kanske rentav blir lite lyft och slängande?! Om ni förstår vad jag menar... (tre punkter IGEN!)

Inga kommentarer: