onsdag, april 10

Det finns personer som man inte klarar sig utan

Vi kan ju konstatera att det där med löften inte riktigt är min sak. Nu har det gått ytterligare en längre tid till nästa publicerat inlägg. Jag vill därför inte lova någonting längre, men det kan garantera er (mina 2 läsare) är att jag åtminstone försöker.

Efter mindre roliga stunder de senaste veckorna så kom idag en riktig glädjebomb och sprängdes mitt i facet på mig. Jag hade fått ett mail från Mix Megapol med ett meddelande om att jag har blivit NOMINERAD till år 2013 Tjejplanet. Mix Megapols Tjejplanet innebär en resa, endast avsedd för tjejer, och detta året tar flyget oss till Fuerteventura. Jag må vara lyckligt lottad som har en sådan fin människa i mitt liv som har nominerat mig! Jag är fortfarande rörd och en gnutta tårögd. Jag vet om att jag är en aning känslig av mig, men det är just sådana här småsaker som berör mig väldigt mycket och går rätt in i mitt hjärtat!



Nu återstår det bara att hålla alla tummar och tår vi kan. Med min otur så lär jag nämligen inte komma iväg någonstans. Dock sa någon till mig att aldrig ge upp! Så jag börjar redan nu, att hålla mina tummar och tår.

På tal om tummar och tår..
Min lilla nagel är mer och mer fast besluten att lämna mig. Just nu pekar den åt det mer västliga hållet men jag är för mesig för att rycka av den, så den får snällt sitta och vinka/vifta till er tills den själv beslutar sig för att lämna oss.


Heart beats fast
Colors and prom-misses
How to be brave
How can I love when I'm afraid to fall?

But watching you stand alone
All of my doubt
Suddenly goes away somehow
One step closer



Nighty nighty


Inga kommentarer: