torsdag, november 11

tvätt-torsdag

Har jag berättat att jag investerade ett par nya höstskor förra veckan? Om inte.. Jag har köpt nya skor! DinSko hade ett par skit snygga skor, och dessutom i storlek 35. Jag var överlycklig. Det finns dock en lite rolig story bakom köpet, men den storyn tar vi en annan dag. Eller så får mina kära läsare höra det live när vi ses nästa gång. (Om mina få läsare ser detta inlägget)

Idag är det ingen träning. Utan den var igår istället. Jag tyckte då att det var ett ypperligt tillfälle att tvätta. Tvätthögen bara växer och växer men nu har den äntligen gått bort. Tvätten hänger i torkskåpet sedan är det dags att vika tvätt och påbörja pack-listan inför helgens visit i landets huvudstad.

En massa idéer flyger runt i huvudet på mig. Jag ska göra ditten, jag ska fixa datten. Önskade dock att jag inte var inne i en ekonomisk kris.. Det bara förstör alla idéer och påhitt för mig. Som man brukar säga: Man får göra det bästa av situationen.

Kan inte förstå att det redan har gått ett halvår snart. På tisdag den 16/11 har jag och my handsome Patrik varit tillsammans i 6 månader. Blir varm i hela kroppen av att tänka på att "Han är min", min älskade. <3

Inga kommentarer: