tisdag, november 23

6 dagar kvar

Idag är en dålig dag!

Jag vaknade av en panik mitt i natten, en ren reflex. Jag hoppade upp ur sängen och kom på att jag inte har ställt något alarm på mobilen. Som tur var så var klockan bara 3:47. jag ställde klockan och försökte sedan somna om igen, men det var såklart omöjligt..

Tankarna fumlade bara runt. Ingen nacke att snusa i, ingen rygg att klia, inga ben att värma sina fötter emot, med andra ord - Ingen Patrik att hålla om. Jag kommer att sakna honom, hans närhet, hans leende, hans kramar och pussar, hans fingrar i min näsa, hans sätt att lugna ner mig när jag är ledsen eller frustrerad och ja, även hans spelande på PS3.

Patrik är mitt allt. Jag kommer sakna honom så!
Han är världens bästa pojkvän!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bedömt kommer han nog sakna dig också.. Vild gissning...