torsdag, november 25

fullt ös, medvetslös

Jag är taggad idag. Men trots att jag är taggad och glad så har jag den där jobbiga panik-känslan i magen. Den där magkänslan som kommer när man är orolig, arg och nedstämd.

Idag är jag verkligen jätte sugen på att ta en runda på löparbandet, men tvivlar hela tiden på om tiden räcker till? Jag har så mycket jag SKA göra och hinna med. Studierna går väldigt segt just nu. Visst.. jag läser, men jag har inte gjort en endaste uppgift. Jag övertalar mig dock att jag ska ge järnet med ALLT efter att Puttrich har begett sig av. Det är ju väldigt snart nu, tyvärr.. Men i alla fall, jag kommer ha mycket att göra. Ju mer att göra desto mindre kommer jag att spekulera och oroa mig. Vilket är bra väl?!

Ju mer jag tänker på det så blir jag mer och mer sugen på denna lilla löpar rundan. Jag och MF har ju lovat varandra att peppa varandra till denna träning, så jag ska minsann slå henne en pling efter jobb idag och se om hon har möjlighet att ta en liten runda med mig. Om inget annat så ses vi på Zumban på tisdag :) Åh, vad roligt det är!

Fan vad telefonen ska ringa på jobb. Hatar, hatar, hatar den!! Blir så jäkla irriterad så fort de där otroligt irriterande signalerna spelas ur telefonen. Allt "jobbigt ljud" inne i kundtjänst rummet får mitt huvud att sprängas. Allapratar samtidigt, någon ska tala om en rolig sak, någon klagar på kunderna, någon skriker lite extra högt eftersom den har en något nära DÖV kund i luren.. Jag fylls av panik!!! Men måste väl ta ett sprutt nu..... STOR SUCK!

Inga kommentarer: