onsdag, mars 31

Natten

"Mys i staden L" stod på schemat igår.

Jag var hos AS igår för första gången. Helt underbar lägenhet! Nyrenoverad och verkligen inredning i min smak - i loved it! På vår meny stod det spagetti med köttförssås och som efterrätt blev det glass (choco chip Muffin, som var sjuhelsickes god). på tv rutan visades först "Dating in the dark" och sedan en del avsnitt av Desperate housewives, säsong 2. jag måste ärligt erkänna att det var första gången jag såg ett avsnitt av det. Men av min förvåning så var det riktigt roligt. Attans, ännu en sak som ja har blivit fäst vid..

Tisdagarna är annars min tv-soffa-kväll. Då är det 2 ½ men x2, Dating in the dark, CSI och Cougar Town, men som jag sa - min enda tv-soffa-kväll :)

Idag fick jag till uppgift att skriva protokoll efter varje Onsdagsmöte som vi har på mitt arbete. Konstig som jag är så ser jag frame mot det. Tycker om att skriva och eftersom jag är så duktig så kommer det gå galant. (Måste skryta lite!)

På spelarmötet som vi hade i måndags gick väldigt bra. Där var en del bra punkter att diskutera. Framförallt den största av dom alla - jag ska bli tränare och lagledare för vårt div 3-lag. jag har alltid älskat min sport och kommer alltid att göra det. Att förmdela kundskap är någonintg jag tycker om och har nu äntligen tagit mig i kragen och ska nu påbörja detta projekt till nästa säsong. Redan nu har jag min kära Kombo som "projekt" sedan tidigare. Hon har utvecklats något enormt på så kort tid och det kan bara bli bättre. Jag har planerat massa träningspass för henne till sommaren och jag hoppas innerligt att hon ser fram emot det lika mycket som jag.

Ikväll: Döma match, herrar div 2+1 kl 20:00. Senare på kvällen kommer nätet bli beställt och även min Ölandsresa - Sju tusan, vad jag ser fram emot det.

Ciao

Inga kommentarer: