torsdag, mars 25

Elvis

Jag har som en (nästan) vardags rutin att läsa dagens Elvis i Metrotidningen var dag. Han är min absoluta favorit, verkligen en störtskön person(?!).
Jag tänkte bjuda på dagens Elvis idag. Läs och njut!



Idag fick jag 1 timmes sovmorgon då jag fick spendera natten i Ystad. Mammas soffa, som står placerad i vardagsrummet (ej bäddsoffa), är rätt så skön trots allt. Eller är det kanske sovmorgonen som gör det så underbart? Jag somnade inte ens i bilen (observera att jag skrev bilen) på väg in till jobb, utan hade en hel del intressanta och roliga diskutioner med föraren - min mamma! Vi har det rätt mysigt tillsammans, faktiskt.

Ikväll blir det träning, och gissa och jag längtar. Känns som att jag har kommit lite grann ur form. Dags med nya tag, och jag är PEPPAD! Det går rykte om att jag och min kära M.MS ska ta en promenad innan träningen dessutom, vilket jag hoppas på! En promenad i detta fina vädret, finns det något bättre? Och inte minst en promenad med M.MS, det är godis!

Nu är det kanske bäst om man fortsätter att arbeta.

Ciao

Inga kommentarer: